KosárbaKosárba0 0 Ft
Az Ön kosara még üres!
Tegye a kívánt termékeket a kosarába!
Információk / Szállítási és fizetési feltételek

Irodaszer webáruházunkban kizárólag üzleti ügyfeleket szolgálunk ki, melyhez előzetes regisztráció szükséges!

Termékek átvételének módja:

  • Személyes átvétel:
    A megrendelt termékek a megrendelés visszaigazolását követően üzletünkben átvehetőek.
    Kérjük Ügyfeleinket, hogy mindenképpen várják meg a visszaigazoló e-mailt, mert előfordulhat, hogy a megrendelt termék(ek) beszerzése elhúzódik. 
  • Kiszállítás:
    Webáruházunkban technikai okok miatt a kiszállítás nem választható!

Webáruházunkban az alábbi fizetési módok érhetőek el:

  • Készpénz:
    Készpénzben történő fizetés a Balaton Elektronika Kft. üzlethelyiségében.
    Az áru személyes átvételekor Ügyfeleink üzlethelységünkben fizethetik meg a termék vételárát készpénzben.
    Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.
  • Bankkártya:
    Bankkártyás fizetés a Balaton Elektronika Kft. üzlethelyiségében.
    Az áru személyes átvételekor Ügyfeleink üzlethelységünkben fizethetik meg a termék vételárát bankkártyával.
  • Banki előreutalás:
    Ügyfeleink részére a megrendelt termékekről proforma számlát vagy végszámlát állítunk ki (3 napos banki átutalással), melyet elektronikus formában (papír alapú számlázással) eljuttatunk a regisztrációkor megadott e-míil címre.
    A végösszeg bankszámlára történő jóváírását követően, a megrendelt termékek átvehetőek üzletünkben.
  • Banki átutalás:
    A megrendelt termékek átvehetőek üzletünkben, az átvétel követően Ügyfeleink részére a megrendelt termékekről végszámlát állítunk ki a szerződésben magdott fizetési határidővel, melyet elektronikus formában (papír alapú számlázással) eljuttatunk a regisztrációkor megadott e-míil címre.