Irodaszer webáruházunkban kizárólag üzleti ügyfeleket szolgálunk ki, melyhez előzetes regisztráció szükséges!
Termékek átvételének módja:
- Személyes átvétel:
A megrendelt termékek a megrendelés visszaigazolását követően üzletünkben átvehetőek.
Kérjük Ügyfeleinket, hogy mindenképpen várják meg a visszaigazoló e-mailt, mert előfordulhat, hogy a megrendelt termék(ek) beszerzése elhúzódik.
- Kiszállítás:
Webáruházunkban technikai okok miatt a kiszállítás nem választható!
Webáruházunkban az alábbi fizetési módok érhetőek el:
- Készpénz:
Készpénzben történő fizetés a Balaton Elektronika Kft. üzlethelyiségében.
Az áru személyes átvételekor Ügyfeleink üzlethelységünkben fizethetik meg a termék vételárát készpénzben.
Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.
- Bankkártya:
Bankkártyás fizetés a Balaton Elektronika Kft. üzlethelyiségében.
Az áru személyes átvételekor Ügyfeleink üzlethelységünkben fizethetik meg a termék vételárát bankkártyával.
- Banki előreutalás:
Ügyfeleink részére a megrendelt termékekről proforma számlát vagy végszámlát állítunk ki (3 napos banki átutalással), melyet elektronikus formában (papír alapú számlázással) eljuttatunk a regisztrációkor megadott e-míil címre.
A végösszeg bankszámlára történő jóváírását követően, a megrendelt termékek átvehetőek üzletünkben.
- Banki átutalás:
A megrendelt termékek átvehetőek üzletünkben, az átvétel követően Ügyfeleink részére a megrendelt termékekről végszámlát állítunk ki a szerződésben magdott fizetési határidővel, melyet elektronikus formában (papír alapú számlázással) eljuttatunk a regisztrációkor megadott e-míil címre.